אודות משלוחים
משלוח מוצרים נשלחים בהתאם לשיטת המשלוח שבחרת בעגלת הקניות, עלות המשלוח מחושבת אוטומטי בעגלת הקניות ומשתנה מחנות אחת לשנייה.
על רכישת קופונים / גיפט קארד / כרטיסים לארועים ואטרקציות אין עלויות משלוח.
כללי:
זמני משלוח בדרכם אליכם משתנים בהתאם לסוג המשלוח, ימי המשלוח נספרים בימי עבודה מיום משלוח החבילה ולא מיום ההזמנה בפועל, לא כולל חגים שבתות חופשות וכו…
במידה ולא נשלחו מוצרים עד שבוע ימים מיום ההזמנה ניצור קשר עם הלקוח במידה וירצה להמשיך להמתין עד למשלוח בפועל.
לעיתים עיכוב במשלוח מוצרים מיום ההזמנה יכול לנבוע מחוסר מלא או חלקי של מוצרים בהזמנת הלקוח. אנו פועלים מהר להשלים את החוסר ועל כך נודיע ללקוח אשר יחליט אם להשאיר או לבטל את ההזמנה.
זמני אספקה:
- דואר רשום עד 8-10 ימי עבודה אלא אם צוין אחרת בדף מוצר
- דואר שרות שליחים אישי עד הבית עד 24-48 שעות, אלא אם צוין אחרת בדף מוצר (מעטפות / חבילות כבדות).
- דואר רגיל או 24, ללא ביטוח וללא אפשרות מעקב אחר החבילה, 8-10 ימים.
- למרות האמור יתכנו חריגות ואיחורים בגין אילוצים שהם לא בשליטתנו, לקוח יכול להחליט בסופו של דבר אם לקבל או לא עם הודעה מראש.
- החריגות יכולות לנבוע מסיבות שונות כגון: משלוח מוצרים בתקופות חגים ועומס על חברות השילוח, ימי אסון ומלחמה, שביתות במשק ועוד…
- תמיד נדאג לידע במייל או בהודעת טקסט בזמן סביר על תקלה / איחור משלוח מכל סיבה ונעזור ככל האפשר.
- ברוב המקרים המוצרים מסופקים אף יותר מהר ממה שרשום למעלה.
- זמן ומיקום איסוף/מסירת החבילות מעבר לקו הירוק, קיבוצים, מושבים ויישובי ספר מתארכים ומשתנים.
- על הלקוח להיערך לעובדה כי חברות השילוח ומדיניות המשלוחים שלהם אינו בשליטה של אתר שופשופ מרקט, במיוחד שמדובר בסעיף 9.
לעיתים חברת משלוח כזו או אחרת איתה אנו עובדים תחליט למסור את החבילה בדיוק כמו שהלקוח ביקש באתר/דף תשלום בעת הרכישה ולעיתים תחליט אחרת, במיוחד שמדובר בסעיף 9.
יכול הלקוח להחליט לסרב לקבל את החבילה עם הודעה מראש באמצעי המדיה השונים שעומדים לרשותו באתר סאן קאפ וכספו יוחזר בחזרה במלואו.
והיה והחליט אחרת החלטה זו תהיה באחריותו של הלקוח ובמעמד קריאת שורות אלה הלקוח מאשר את קבלת החבילה ואין לו שום טענה או תביעה לסאן קאפ.