סקירה כללית

מדיניות ההחזרים וההחזרות שלנו נמשכת 14 יום. אם חלפו 14 ימים מאז הרכישה, לא נוכל להציע לך החזר מלא או החלפה.

כדי להיות זכאי להחזרה, הפריט שלך חייב להיות ללא שימוש ובאותו מצב שבו קיבלת אותו. זה חייב להיות גם באריזה המקורית.

אנחנו גם לא מקבלים מוצרים שהם מוצרים אינטימיים או סניטריים, חומרים מסוכנים או נוזלים או גזים דליקים.

כדי להשלים את החזרתך, אנו דורשים קבלה או הוכחת רכישה.

נא לא לשלוח את הרכישה חזרה ליצרן.

ישנם מצבים מסוימים שבהם ניתנים החזרים חלקיים בלבד:

כל פריט שאינו במצבו המקורי, פגום או חסר חלקים מסיבות שאינן נובעות מהטעות שלנו.
כל פריט שהוחזר יותר מ-14 יום לאחר המשלוח

החזרים

לאחר שהחזרתך תתקבל ותיבדק, נשלח לך דוא"ל כדי להודיע לך שקיבלנו את הפריט שהוחזר. אנו גם נודיע לך על אישור או דחיית ההחזר שלך.

אם תאושר, ההחזר שלך יעובד, ואשראי יוחל אוטומטית על כרטיס האשראי או שיטת התשלום המקורית שלך, תוך כמות מסוימת של ימים.

החזרים מאוחרים או חסרים

אם עדיין לא קיבלת החזר, תחילה בדוק שוב את חשבון הבנק שלך.

לאחר מכן צור קשר עם חברת האשראי שלך, ייתכן שיחלוף זמן מה עד שההחזר שלך יפורסם רשמית.

לאחר מכן פנה לבנק שלך. לעתים קרובות יש זמן עיבוד לפני פרסום ההחזר.

אם עשית את כל זה ועדיין לא קיבלת את ההחזר שלך עדיין, צור איתנו קשר בכתובת [email protected].

פריטי מכירה

ניתן לקבל החזר רק על פריטים במחיר רגיל. לא ניתן לקבל החזר על פריטי מבצע.

החלפות

אנו מחליפים פריטים רק אם הם פגומים או פגומים. אם אתה צריך להחליף אותו עבור אותו פריט, שלח לנו דוא"ל לכתובת [email protected] ושלח את הפריט שלך אל: רחוב התוכנה 6, אילת עבור סאן קאפ.

מתנות

אם הפריט סומן כמתנה בעת רכישתו ונשלח ישירות אליך, תקבל זיכוי למתנה בשווי ההחזרה. לאחר קבלת הפריט המוחזר, שובר מתנה יישלח אליך בדואר.

אם הפריט לא סומן כמתנה בעת הרכישה, או שנותן המתנה שלח את ההזמנה לעצמו כדי לתת לך מאוחר יותר, אנו נשלח החזר לנותן המתנה והם יגלו על החזרתך.

משלוח והחזרות

כדי להחזיר את המוצר שלך, עליך לשלוח את המוצר שלך בדואר לכתובת: רחוב התוכנה 6, אילת עבור סאן קאפ..

אתה תהיה אחראי לשלם עבור עלויות המשלוח שלך עבור החזרת הפריט שלך. עלויות משלוח אינן ניתנות להחזר. אם תקבל החזר, עלות המשלוח חזרה תנוכה מההחזר שלך.

תלוי איפה אתה גר, הזמן שעשוי לקחת עד שהמוצר שהחלפת שלך יגיע אליך עשוי להשתנות.

אם אתה מחזיר פריטים יקרים יותר, תוכל לשקול להשתמש בשירות משלוחים שניתן לעקוב אחריהם או לרכוש ביטוח משלוח. אנחנו לא מבטיחים שנקבל את הפריט המוחזר שלך.

זקוק לעזרה?

צור איתנו קשר בכתובת [email protected] לשאלות הקשורות להחזרים והחזרות.